Ponyclubdag en surprise 2019

Dit jaar wordt er een ponyclubdag georganiseerd waarbij tevens de surpriseavond wordt gehouden. De inhoud ervan blijft nog even geheim, maar op zaterdag 30 november worden de leden van Jong Taxandria getrakteerd op een super gezellige dag en avond!

Het was weer geslaagd!

Het ponyweekend vond plaats van zaterdag 13 oktober tot en met zondag 14 oktober 2018. Terugkijkend kunnen we gerust stellen dat het een geslaagd weekend is geweest.

Als locatie hebben we gekozen voor onze eigen overdekte oefenruimte van Taxandria. In de binnenbak hadden we een minicamping opgetuigd.

Op zaterdag hebben we een prachtige tocht gemaakt richting de altijd gezellige uitspanning "In den Bockenreyder" in Esbeek. Het weer zat, zoals elke keer dit jaar met onze activiteiten, weer geweldig mee. Het was nog niet eerder zo warm op 13 oktober. Misschien zelfs een beetje te warm? Na terugkomst zijn de pony's verzorgd en hebben we heerlijk gegourmet. Dit kon gewoon buiten, zo lekker was het.

Slagerij Vugts uit Diessen heeft onze gourmet mede gesponsord, waarvoor hartelijk dank!

Na een gezellige spelletjes avond en een zeer korte nacht, met name voor onze "nachtmerries" zijn we op zondag naar Odiliapeel gereden voor een workshop Voltige rijden. Dat is nog eens andere koek!

Al met al super geslaagd! En de dames? Die hebben op zondagnacht geslapen als roosjes.

Voor alle vrijwilligers die dit hebben mogelijk gemaakt: Super bedankt voor jullie inzet!!!

Uitrusten bij uitspanning

Uitrusten bij uitspanning "In Den Bockenreyder"

Ga je mee op ponykamp?

Ook dit jaar wordt er weer een te gek weekend georganiseerd voor de meiden (ja, alleen maar meiden, waar zijn jullie jongens?) van Jong Taxandria. De invulling ervan is nu nog even geheim, maar geef je op bij Irma, het wordt hartstikke leuk!