Oefenruimte Taxandria

Leden van Taxandria kunnen, buiten de vastgestelde oefenavonden, vrij gebruik maken van de overdekte rijbak. Deze is opengesteld van maandag tot en met zondag van 08.15 tot 21.30 uur.

Van maandag tot en met vrijdag is de bak gereserveerd vanaf 18.30 tot 21.30 uur en op zaterdagochtend tot 12 uur voor diverse activiteiten. Hier vind je het laatste overzicht van de reserveringen.

De oefenavonden voor de ponyclub zijn op maandag en woensdagavond.

Op dinsdag, donderdag en zaterdag wordt de binnenbak ook gebruikt om individuele dressuurles te geven; leden kunnen dan wel gebruik maken van de rijbak. Uiteraard wordt er verwacht dat men rekening met elkaar houdt.

Longeren mag, maar alleen wanneer de bak leeg is. Als er een rijdende combinatie de bak betreedt, dient het longeren te stoppen.

Je kunt een uur vastleggen; als lid krijg je toegang tot de gezamenlijke digitale agenda waar je je les of reservering vast kunt leggen.

Rijbak indeling